Hi I'm Izzy and I ship a lot of stuff. :3c
1 234


internaljohnologue:

naruchigotsu:

Cosplay Done Right

SO THE MARGE SELMA AND PATTY ARE MY FRIENDS I WAS LITERALLY BEHIND THE GUY WHO TOOK THE PHOTO

  • Men's Rights Activists: THIS IS NOT FAIR. MEN HAVE PROBLEMS TOO.
  • Black Men: We're constantly demonized by mainstream media and are targets of police brutality.
  • Gay Men: We face discrimination and hatred and are denied marriage and job security.
  • Trans Men: We are outcasts and are denied medical care, our lives are constantly under threat and our gender is always under scrutiny and policed by others.
  • Men's Rights Activist: ....
  • ...
  • ...
  • ...
  • Men's Right Activist: Y-Yeah, but... a Feminist was mean to me...

adriofthedead:

morganperreault:

the only way I’ll wake up early

japanese prank shows are on a whole other level

phemiec:

Remember when I was gonna do Kinstuck? Yeah me neither.

The Peixes’s are the smallest of the Humanized families, but also the richest and most awesome. Along with owning half the town, Condy runs the preferred summer hangout spot “Glub Glub Waterpark” and makes her daughters Meenah and Feferi work there during the summer (along with Cronus and Eridan, Feferi convinces Eridan to work with her every year even though he hates it, Cronus just likes scamming on cute people in swimsuits. :P)

otaku-lover:

I see no difference

How to download and play DRAMAtical Murder!!

kurapikachuu:

Quite a few people have asked me how I got mine to work, so here’s what I did and how I did it under the cut!!!

If you are under 18 do not use this guide.

The game is rated 18+ for a reason. I just wanna make sure whoever is over 18 and uses this guide knows about all the shitty stuff that happens in the game because there’s a lot of bad shit. There are….

  • multiple instances of rape
  • sexual assult
  • extensive gore
  • cannibilism
  • nonconsensual sexual slavery
  • unnecessary and nonconsensual limb amputation/body mutilation
  • a shitload of violence, so body horror and anything classified as such
  • kidnapping
  • gore porn
  • drug use (accidental and purposeful)
A lot of really shitty stuff happens to Aoba and to the boyfriends. The only thing in the entire game that is censored is the dicks, and they’re just slightly blurry. I didn’t know about /any/ of it and I was caught way off guard because it seems like such a cute and happy game, so if you’re not about that life then maybe don’t play it. Or just watch the playthroughs on youtube!

If you want the plot to be more condensed and quick, watch the DMMD anime. It just started last week (I’m adding this bit on 7/13/14) and the second episode comes out later today!!! It’s airing on TV in Japan so it’s not going to have any porn or sketchy stuff in it. 

Read More

pararoses:

Does anyone else feel really guilty when they start talking about their own feelings and then immediately regret saying anything because you just feel so annoying and pathetic and ugh

carasala:

my friend John just wrote the best post about catcalling possibly ever. 

kinkstertime:

the-uncalm-nipples:

nodaybuttodaytodefygravity:

nateriot:

Obama on gay adoption 

image

yeah totally ruining this country what a horrible guy

Fun fact: Obama has attempted to fix almost everything that he promised to fix, but the republicans have voted almost all of his bills out of congress. He’s not the problem.

That fact isn’t very fun